Paté de cabra de mar mentidera

. sábado, 9 de enero de 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Aquesta recepta em va semblar molt curiosa (a mes de barateta que estem en crisi!), fàcil de fer i sembla que ha agradat molt.



Ingredients
  • Una bona llanda d'anxoves en oli,
  • Una llanda de musclos de bona marca, al natural.
  • Uns palets de cranc
  • Maionesa
  • Un quart d'una ceba dolça xicoteta
  • 2 taps de vi fi sec
Procediment
Proporció a utilitzar: un musclo, una anxova, un palet de cranc, i així successivament fins a aconseguir la quantitat adequada segons el nombre de comensals.

Elaboració: Posar en un got de batedora la mateixa quantitat de clòtxines, anxoves i palets de cranc, estos últims els haurem descongelat prèviament, i el trosset de ceba. Batre fins a aconseguir una textura espessa. Afegir el vi i un parell de cullerades de maionesa. Tornar a mesclar amb una cullera o amb la batedora. Finalment partir amb un ganivet esmolat 4 palets de cranc, molt finament. Afegir-li'ls a la mescla i remoure —Ja no batre—. Açò li donarà la textura de la carn de la cabra. Si voleu afegir-li ou dur (opcional), és este el moment de fer-ho, en trossets molt xicotets.

Presentació: Greixar un cércol d'emplatar, posar el paté dins i amb una cullera allisar-lo. Desemmotlar amb cuidat. Apegar els palets de pa, i adornar amb una cinta rústica i presentar en la taula.

Jo no vaig afegir ou dur i, a més, em sembla que ho vaig triturar massa, pot ser quedaria amb una textura millor menys triturat i amb l'ou. Ho deixarem per a la propera vegada. En qualsevol cas acompanyat amb torrades de pa va ser un èxit a casa meva.

0 comentarios: