El regal perfecte

. jueves, 18 de diciembre de 2008
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Bon dia,
avui gràcies a Luis he descobert quin és el regal que vull per als Nadals que ja estan aquí. Com sabreu els qui me coneixeu soc un viciós de l'electrònica i, com molts homes, tot allò amb piles, wifi, pantalla i botons (des del meu HTC Touch Cruise, portàtil, MP3 fins a la nova Canon 400D,....) em torna boig.
Doncs ja tinc el regal que vaig a demanar, i no, no és un iPOD.....

és el magnific i inimitable iJam.

Odeu descobrir per que m'ha encisat al següent enllaç: iJam (no deixeu de mirar el vídeo: Take the Guided Tour)
Gràcies Melcior, Gaspar i Baltasar.
Bon Nadal a tots.

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Bon dia, encara que me considere un analfabet informàtic funcional, sé reconèixer un producte d'alta tecnologia i gran aplicació pràctica en quant li fique l'ull damunt i, en aquest cas, no puc fer altra cosa que rendir-me jo també a les seues evidents virtuts tecnològiques. Així que jo també vull demanar-ne un per Nadal...