Google reader o iGoogle?

. domingo, 1 de febrero de 2009
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Des de fa uns mesos estic seguint una sèrie de blogs i webs (la majoria dedicades a cuina, química i docència) utilitzant la ferramenta igoogle. Aquesta permet subscriure's a les diferents webs (blogs) i veure en una pantalla gràfica les novetats publicades. A més, és possible distribuir les diferents subscripcions en penstanyes per a una millor consulta.
Tinc que dir que estava molt content amb el software, encara que al anar aumentant el nombre de blogs subscrits, ja no era tan visual ni tan simple seguir les novetats.
La setmana passada vaig fer un curset organitzat pel CENT (Centre d'Educació i Noves Tecnologies) sobre RSS i vaig re-descobrir el Google reader, vaig afegir algunes de les meves subscripcions de igoogle (ja que Oh sorpresa! no son compatibles ni exportables, encara que totes dues son de google) i en acabar el dia ja havia re-introduït totes les meves subscripcions d'igoogle a google reader.
Em sembla molt mes fàcil seguir les meves pàgines interessants i interessades. A més, he afegit enllaços RSS de revistes científiques i puc seguir les novetats de publicación d'articles científics amb molta facilitat.
Ja veurem si me'n alegro del canvi o no.

0 comentarios: